۱۳۹۲ دی ۱۴, شنبه

کتاب سفر روح


سفر روح: سیری در جهانهای معنوی دیدار از طبقات مختلف برزخ با هیپنوتیزم / دکتر مایکل نیوتن / ترجمه ی دکتر محمود دانائی / انتشارات جیحون / چاپ ششم/ 1384

درباره نویسنده:
کتاب سفر روح (journey of Souls ) در سال ۱۹۹۴ توسط مایکل نیوتن محقق و روانشناس آمریکایی نوشته شده است. مایکل نیوتن در سال ۱۹۹۸ جایزه بهترین همکاری و کمک از طرف موسسه ملی ترانسپرسنال هیپنوتراپیست(NATH) و در سال۲۰۰۱ جایزه سالانه «ناشران مستقل کتاب» برای کتابش سرنوشت روح (Destiny of Souls)، را دریافت نمود.

موضوع كتاب:
کتاب سفر روح شامل خاطرات افرادی است که سالیان متوالی برای خواب درمانی (هیپنوتیزم) به مایکل نیوتن مراجعه نموده‌اند. این کتاب گزارشی است در باره تحقیقات نویسنده پیرامون دنیای روح و در آن سرگذشت‌هایی شرح داده می‌شود. این گزارشات شرح تحقیقات نویسنده درباره سرنوشت روح پس از مرگ و مراحلی است که روح طی می‌کند تا آماده شود و دوباره برای زندگی نوینی به عالم خاکی برگردد. کتاب سرنوشت روح اولین کتابی است که با دسترسی به حافظه پنهانی افراد متفاوت درمورد موقعیت روح پس از ترک دنیای خاکی و برزخ نوشته شده‌است. کتاب دیگر مایکل نیوتن به نام سرنوشت روح ادامه شرح تحقیقات نویسنده درباره تجربیات کسانی است که توسط خواب درمانی به زندگی‌های گذشته خود دست یافته اند. این دو کتاب به ۲۵زبان مختلف ترجمه شده اند.

از مقدمه مترجم:
نویسنده ی این کتاب، دکتر مایکل نیوتن، در مؤسسات مختلف آموزش عالی آمریکا در رشته های بهداشت فکر و روان تدریس کرده و سالهاست که به کار هیپنوتراپی نیز اشتغال دارد. وی از طریق ضبط و ثبت گفتار افرادی که به خواب مصنوعی فروبرده شده اند، به حقایقی در مورد تکامل روحی انسان و مکانی که روح ها در فاصله بین زندگی های متوالی خود به آنجا می روند، دست یافته است. این نخستین کتابی است که با دسترسی به حافظه ی پنهانی و ضمیر ابرآگاه افراد متعدد، در مورد وضعیت روح پس از مرگ جسم و جزئیات برزخ نگاشته شده است.

- مهم‌ترین آثار این نویسنده:
سفر روح
سرنوشت روح

دوستان سعی کنند ابتدا این کتاب را حتما از طریق انتشارات مذکور و کتابفروشی های معتبر تهیه بکنند. هر چند بخاطر محدودیت در تجدید چاپ شاید یافتن این کتاب کمی دشوار باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

*** بخش نظرات ***

- لطفا از ارسال نظر به عنوان «ناشناس» خود داری کنید.

- برای ارسال پیام، از قسمت «نظر به عنوان»، گزینه ی «نام/آدرس اینترتی» را انتخاب کنید. و چناچه فاقد آدرس وب هستید، آدرس اینترنی را خالی بگذارید. و تنها نامتان را درج کنید.

با سپاس